21 mars 2018

E-handelsdagen 7H på Textile Fashion Center i Borås. Workshops med engagerade deltagare från bland andra Ellos, Gina Tricot, Bubbleroom, Centiro och Hemtex. Teori och övningar på att lyssna varvades med berättelser om olika kundmöten i Europa, Asien och USA.
Några omdömen: 

"Engagerande, involverende och man får med sig bra verktyg i bagaget."

"Tack för en toppenbra workshop!"

"Tydligt och konkret involverar du inte bara kunden utan det egna jaget. Du ger perspektiv på lyssnandet och hur man som företag bör möta sin kund på en personlig nivå!"

"Engagerad. Tydlig. Jordnära. Entusiasmerande. Prestigelös."

"Högsta betyg för att du involverar deltagarna aktivt. Använder kroppsspråk som är levande. Man får känslan av att du verkligen kan och har upplevt det du pratar om och förmedlar det med energi."

"Du är otroligt inspirerande, ger enkla verktyg att ta med sig ut i vardagen och för att ämnet är väldigt viktigt på vår väg att lyckas. Både internt och hos våra kunder."5CA163F1-6314-4DAB-A1E3-C2429634C9B8jpeg